25 februari

Imorse var det -30 när jag åkte hemifrån men när jag kom hem på eftermiddagen hade det blivit -15, vilket är lika med ridväder! Red ut en tur på Meya tillsammans med Linda, eftersom det hade hunnit bli mörkt skrittade vi bara, men det blev en ganska lång tur ändå, flackandes fram och tillbaka längs byvägarna.. :)

Idag har jag varit inne i Östersund på den sk. Noliamässan som höll till i flyghangaren på Frösön. "En mötesplats för utbildning och rekrytering". Intressant, fick med mig broschyrer och kataloger hem som jag ska bläddra igenom. Bra, eftersom jag inte har någon som helst aning om vad jag vill plugga vidare till. Jag vill ju rida! Men det får bli ett senare problem. Men som vanligt vid sådana här tillställningar har jag högar med pennor och plockgodis i väskan, haha!

Vi hörs!

Suddiga mobilbilder är senaste hiten!


Kommentarer
Postat av: Veronica -En hoppryttare med ambitioner

Svar: Tack så jättemycket! Du ska bara veta vad jag har svurit över det där, och så var det bara så enkelt! Haha ^^ Men nu blev jag väldigt glad :D

2010-02-26 @ 13:06:33
URL: http://veronicasroka.blogg.se/
Postat av: Warnmark - backstage på GHS -bloggen för dig & din häst

Sv; Tack :D

2010-02-26 @ 20:37:37
URL: http://warnmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0