Första februari

Min blogg har haft unika besökare idag, woho liksom! Inte illa alls, haha :)
Jag har låtit en aning bitter i tidigare inlägg, jag är givetvis inte så i verkligheten. Jag är Mammas lilla solstråle! Men jag tycker att den här evinnerliga (har jag redan använt en gång) kyla kan ta och ge sig någon gång. På radion sa de att januari har inte varit så här kallt på 23 år. Och februari ser inte ut att bli bättre. Burr! Jag som är taggad på att sätta igång hästarna ordentligt. Nu blir det ännu mer onödig vila! Onödigtonödigtonödigt! Tänk om jag hade ett ridhus..

Men i brist på dokumentation av mina äventyr på hästryggen får jag underhålla er med något annat.. Hmm.. (i) !


Inte det mysigaste jag varit med om vill jag lova! Tur att det var en tjockis på 119,4cm än 179,4cm, t.ex.!

Kommentarer
Postat av: jacqueline dinewald

Shiiit det där såg inte så kul ut! tur att det gick bra ändå :)

2010-02-06 @ 15:20:55
URL: http://charente.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0