Hoppträning söndag

Idag var det mest inriktat på banhoppning, men vi fick börja med att rida över galoppbommar och sedan svänga tillbaka på ett lite smalare hinder. Eller ja, hinder och hinder, två regnbågar ihopsatta. Slarvade lite med att rida igenom svängen däremellan, fy på mig! Sedan skulle vi hoppa banan två gånger på låg höjd. Sedan fick vi själva bestämma höjd. Valde 120 eftersom vi ska tävla om två veckor. Det roliga är att hon är helt annorlunda att hoppa högt med nu jämfört med tidigare! Nu när jag kan få tillbaka henne rätt bra så måste jag hålla om med benen som sjutton. Hon var avsevärt bättre idag och hoppade bra. Banhoppningen finns filmad men vår filmkamera använder kassett så isåfall måste jag filma på tv:n med något annat. Det kommer kanske upp senare!

Alltså jag är helt sagolikt begåvad i paint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0