Måndag & tisdag & onsdag

I måndags hade jag tänkt rida båda men när jag kom hem från skolan råkade jag somna på soffan.. Så då blev det verkligen mycket ridet, haha!

Igår så kom det ett återbud på dressyrtider så jag fick åka upp med Meya. Ville hinna rida en tur på Loppan eftersom jag inte skulle hinna rida idag, men det blev en kort tur då jag hade väldigt knappt om tid. Men ut kom hon och söt var hon! Lugn och fin, och sökte sig neråt helt av sig själv.

Meya gick verkligen superbra! Hon var riktigt taggad så vågade inte riktigt pressa henne fullt ut, i söndags slängde hon av mig och jag ville inte direkt smaka spånet. Som tur var höll hon sig på alla fyra, och var såååååhääääär fin! I traven fick hon jobba på och ååååh :') och galoppen blir bättre och bättre och igår så kunde jag börja jobba henne halvt även där. Obeskrivligt :') ♥ När vi kom hem linimentmasserade och pussade jag henne.

Linda tog lite bilder på Meya från igår, lägger upp några bra när jag får tid! :)

Som sagt blir det inget ridet idag, jag ska in till Ö-sund efter skolan. Det är ju vinterfestival och så ska OS-deltagarna hyllas. Blir lite lack dock, Marcus Hellner kommer inte. Han är ju söt! :D

Edit: Mamma longerade Loppan idag!

Menmen, tjing!


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag kom knappt till level 2 i början, men nu börjar jag fatta hur man gör. Man måste ju ha högfart på alla hinder förutom när det är småhinder nära varandra, haha :)

2010-03-03 @ 14:14:58
Postat av: sarah

sv: LAgt till dom nu:)

2010-03-03 @ 22:29:17
URL: http://ridsportsarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0