Tisdag

Hej! Har inte uppdaterat på evigheter och det här kommer bli det enda inlägget på ett tag. Jag ska istället ägna mer tid åt hästarna och skolan, och känner att jag inte kan blogga så ofta som jag vill. Töntigt, jag vet.

Jag har i helgen varit på tävling, den värsta hittills, ett totalt misslyckande, och jag är inte den som tar motgångar så värst bra. Jag ältar det fram och tillbaka, och min självkänsla är ärligt talat längst ner på botten. Jag har efter den här helgen insett ett flertal felaktiga saker och nu behöver jag totalrenovera mitt självförtroende, levnadssätt och mitt ansikte utåt. Jag vet att det låter dramatiskt, men det är så det känns.

Jag ska:
- sluta bry mig så oerhört mycket om vad andra tycker och tänker om mig och det jag gör. Det är en av de största stöttestenarna.
- sluta vara så ha-galen och utseendefixerad.
- sluta vara så slarvig och börja ta tag i saker, och göra det ordentligt från första början.
- inte ha tunnelseende mot omvärlden.

Några av de miljoner åtgärder jag ska ta till.

Ja, det var väl det jag hade att säga. Bryt ihop och kom igen. Får se hur det urartar sig.

Och det viktigaste: man ska aldrig överskatta sig själv! Inte heller ta något för givet.

Tjing så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0