U gotta love my blog,

för den uppdateras så ofta och med ytterst intressanta inlägg! Tack för mig! Nej, men just nu vråljobbar jag på en uppsats som skulle vart inlämnad igår, buhu, och har lite mer skolarbete att komma ikapp med under lovet. Hästarna har vilodag idag, plus att det blåser och regnar + fantastiskt fint underlag, not! Har iallafall varit och skrivit in mig på körskola, så nu blir det till att plugga sånt utöver det vanliga. Blev faktiskt väldigt sugen på att rida nu, Meya är kanske pigg på en skogstur?! Vi får se vad jag hinner och orkar.

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Veronica -En hoppryttare med ambitioner

Svar: Tack så mycket! :)

2010-03-10 @ 09:41:17
URL: http://veronicasroka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0